ПАСПОРТ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ (АУКЦІОНУ) З ПРОДАЖУ ПРАВ ВИМОГИ ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК» 23.01.2019 Р. НА ЄДИНИЙ КАБІНЕТ

04 грудня 2018

ПАСПОРТ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ (АУКЦІОНУ) З ПРОДАЖУ ПРАВ ВИМОГИ ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК» 23.01.2019 Р. НА ЄДИНИЙ КАБІНЕТ

ПАСПОРТ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ (АУКЦІОНУ) з продажу прав вимоги ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК»

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб повідомляє про проведення відкритих торгів (голландського аукціону) з продажу наступних активів, що обліковуються на балансі ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК» 

№ лоту

Найменування активу/стислий опис активу та забезпечення

Початкова (стартова) ціна лоту, грн.(з/без ПДВ, згідно чинного законодавства)

Мінімальна ціна лоту , грн. (з/без ПДВ, згідно чинного законодавства)

Публічний паспорт активу (посилання)

F55GL38213

Право вимоги за кредитним договором № 41/11-980/40 від 21.12.2011 та договорами забезпечення (Житловий будинок з надвірними будівлями та спорудами за адресою: Київська область, Бориспільській район, с. Вишеньки, вул. Боженка, загальною площею 633,9 кв.м., житлова площа 281,0 кв.м., що належить третій особі (в реєстрі є запис про податкову заставу) Земельна ділянка за адресою: Київська область, Бориспільській район, с. Вишеньки, вул. Боженка, площею 0,2500 га, цільове призначення: для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, що належить третій особі (в реєстрі є запис про податкову заставу), фінансові поруки фізичних осіб) Право вимоги за кредитним договором № 47/5-41/12-980/06 від 26.03.2012 та договорами забезпечення (ротаційна друкарська машина REGGIANI модель "Renior Futura" 180-9-8, 1988 р.в., заводський № 423-04 та шаблонна майстерня для виводу шаблонів під рапорти, що належить третій особі (в реєстрі є запис про податкову заставу), фінансові поруки фізичних та юридичних осіб)

23.01.2019 - 6 217 643,17

1 243 528,63

191767

 

Номер та дата рішення Фонду про затвердження умов продажу активів

№ 2432 від 28.11.2018 р.

Організатор відкритих торгів (аукціону)

ЄДИНИЙ КАБІНЕТ -

Посилання на перелік організаторів відкритих торгів (аукціонів):http://torgi.fg.gov.ua/prozorrosale

Учасники відкритих торгів (аукціону)

Юридичні особи та фізичні особи (продаж прав вимог за кредитними договорами або договорами забезпечення виконання зобов’язання не може здійснюватися боржникам та/або поручителям за такими договорами)

Розмір гарантійного внеску

5% (п`ять) відсотків від початкової ціни реалізації лотів

Вимоги щодо кількості зареєстрованих учасників відкритих торгів (аукціону)

Відкриті торги (аукціон) не можуть вважатися такими, що відбулися, у разі відсутності ставки.

Банківські реквізити для перерахування гарантійного внеску

Перерахування гарантійного внеску здійснюється на поточний рахунок організатора відкритих торгів (аукціонів), на електронному майданчику якого зареєструвався учасник. Інформація про банківські реквізити організаторів відкритих торгів (аукціонів) розміщені за наступним посиланням: http://torgi.fg.gov.ua/prozorrosale

Крок аукціону

1% (один) відсоток від початкової ціни реалізації лотів

Порядок ознайомлення з активом у кімнаті даних

Для ознайомлення з активом у кімнаті даних необхідно подати заявку про зацікавленість у придбанні активу та підписати договір щодо нерозголошення банківської таємниці та конфіденційної інформації (http://torgi.fg.gov.ua/nda). Для ознайомлення з активом у Віртуальній кімнаті даних (для кредитів юридичних осіб, заборгованість за якими перевищує 5 млн. грн.) необхідно діяти згідно з інструкцією http://torgi.fg.gov.ua/help/poryadok, посилання на договір конфіденційності http://torgi.fg.gov.ua/nda2. Заявки подаються в паперовому та електронному вигляді на наступні адреси:

1) ФГВФО, 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, будинок 17; електронна пошта: cn-zaiavka_nda@fg.gov.ua;

2) ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК» 01601, м. Київ, вул. Прорізна,8, та електронною поштою: Bulyha@xbank.com.ua [ mailto:Bulyha@xbank.com.ua ] , тел. (044) 536 97 09

Контактна особа банку з питань ознайомлення з активом

Булига Катерина Мірчівна (044) 536 97 09, 01601, м. Київ, вул. Прорізна,8, ел.адреса: Bulyha@xbank.com.ua

Дата проведення відкритих торгів (аукціону)

23.01.2019

Час проведення відкритих торгів (аукціону)/електронного аукціону

Електронний аукціон розпочинається в проміжок часу з 9-30 год. до 10-00 год. 
Автоматичне покрокове зниження ціни лоту – розпочинається в проміжок часу з 9-30 год. до 10-00 год. та завершується в проміжок часу з 16-15 год. до 16-45год. (загальна тривалість складає 6 годин 45 хвилин);
Етап подання цінових пропозицій - з 16-15 год. до 17-00 год. (загальна тривалість складає 15 хвилин) :
- Період подання закритих цінових пропозицій – з 16-15 год до 16-55 год. (загальна тривалість складає 10 хв)
- Період подання цінової пропозиції – з 16-25 год. до 17-00 год. (загальна тривалість складає 5 хвилин)

Термін прийняття заяв про участь у відкритих торгах (аукціоні)



Дата початку прийняття заяв – з дати публікації оголошення.

Кінцевий термін прийняття заяв: 23.01.2019 до 16:00

Електронна адреса для доступу до відкритих торгів (аукціону)/електронного аукціону

www.prozorro.sale

Кінцева дата перерахування гарантійного внеску

23.01.2019 до 16:00

Гарантійний внесок вважається сплаченим з моменту його зарахування на банківський рахунок оператора, якщо це відбулося не пізніше ніж за одну годину до закінчення кінцевого терміну прийняття заяв про участь/прийняття закритих цінових пропозицій.

Розмір реєстраційного внеску

Реєстраційний внесок відсутній.

Кожний учасник відкритих торгів (аукціону) погоджується з Регламентом роботи електронної торгової системи щодо проведення відкритих торгів (аукціонів) з продажу активів банків, в яких запроваджено процедуру тимчасової адміністрації або ліквідації, який розміщений на веб-сайті організатора відкритих торгів (аукціонів), та зобов’язаний у разі визнання його переможцем сплатити такому організатору відкритих торгів (аукціонів) винагороду за проведення аукціону.


Інші розділи